PIZZASTEEN  &  BROODBAKSTEEN  -  SHOP


     

 

SCHADE DOOR TRANSPORT  -  "WAT TE DOEN ??"

 


Een geval voor de transport-verzekering !

 

 

- Levering door DHL -

 

 

( Heel belangrijke regel )

Niet ergeren, maar rustig blijven !

De zending is tenslotte verzekerd !

 

 


Wanneer uw PIZZASTEEN / BROODBAKSTEEN in zo'n staat bij u zou zijn aangekomen,
wat gelukkig slechts uiterst zelden voorkomt,
moeten wij u helaas ervan op de hoogte stellen,
dat de volgende formaliteiten voor de verzekerings-afwikkeling gelden :

Ten eerste informeert u ons a.u.b. per mail of fax
en stuurt u ons indien mogelijk ook een foto van de beschadigde PIZZASTEEN mee.

Indien uw pakket ook toebehoren ( PIZZASCHEP / PIZZASCHAAR / PIZZASNIJDER ) bevat,
neemt u deze a.u.b., voor zover deze niet beschadigd zijn, uit het pakket.

Brengt u daarna het beschadigde pakket
( complete verpakking met beschadigde PIZZASTEEN / zonder toebehoren )
zo snel mogelijk naar het verantwoordelijke postfiliaal
( of het filiaal van het transportbedrijf, dat het pakket geleverd heeft ).

Reclameer daar de beschadiging,
laat de schade vaststellen en een schadeprotocol opstellen.
Laat beslist een kopie van het schadeprotocol voor uzelf maken.

Op grond van uw schademelding zullen wij een officiƫle handelsrekening
opstellen ( als bewijs voor de mate van schade ),
die wij u, samen met een afstandsverklaring - zie scan -, toesturen.





Met deze documenten en het schadeprotocol zal door de post
of het transportbedrijf de vergoeding van de schade aan u uitbetaald worden.

Het lijkt omslachtig, maar het is de snelste en eenvoudigste manier !

Mochten er zich bij de schade-afhandeling problemen voordoen,
informeer ons dan a.u.b. meteen.

Dan is het noodzakelijk,
dat wij hier in Duitsland via DHL een bezwaar indienen.
Daarvoor hebben wij dan van u een kopie van het schadeprotocol nodig
en in dit geval beslist een foto van het beschadigde pakket.

Zodra wij dit hebben ontvangen,
sturen wij u ( vanzelfsprekend gratis ) een vervangende PIZZASTEEN.

Let op :
De reclamatietermijn voor de transportverzekering bedraagt maximaal 7 dagen na ontvangst  !
- Informeert u ons dus a.u.b. zo snel mogelijk. -


     

 

VRAGEN ??

Stuur ons een............  !